lördag 8 november 2008

Nov

Jag tog fram vinterjackan och jag tänkte;
Det här var hösten då jag åt rostat bröd som om det aldrig funnits någon GI-diet.
Det här var hösten då jag gled längre från en del av mig själv, men närmare en annan.
Det här var hösten då jag saknade sommaren mer än någonsin.
Det här var hösten då firade vissa vänner och vårdade andra.
Det här var hösten då jag fnissade förvånat.
Det här var hösten då jag verkligen, verkligen fick anstränga mig.
Det här var hösten då jag dansade.
Det här var hösten då jag läste Allt.
Det här var hösten då jag tänkte "when it rains, it pours"
Det här var hösten då jag började kunna låta vuxen på allvar.
Det här var hösten då jag förundrat växlade mellan di.se och dn.se hela tiden.
Det här var hösten då jag tröttnade.
Det här var hösten då jag tänkte att jaja haha.

Inga kommentarer: