fredag 26 oktober 2007

Vänta nu...var har jag lagt...

Goodlordallmighty vilken vecka... Rattade fem projekt samtidigt med ena handen, ett frilansjobb med den andra och kurerade en magkatarr, som när den väl gick över ersattes med en förkylning. Happy happy joy joy. Igår låg busskortet kvar hemma hela dagen till ingen nytta och idag kom jag till ett kundmöte med min fina mapp där jag bär papper. Men det låg visst inga papper i den märkte jag när jag kom fram. Dumt. J hade däremot både huvud och papper med sig. Jag blev inte så förvånad när jag ståendes på apoteket på väg tillbaka till the Office fick lägga tillbaka nässprayen i hyllan eftersom jag inte hade nån plånbok med.

Dom där bollarna i luften alltså... Överskattat!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars gumman... Hoppas du får chansen att hämta igen i helgen. doktorns order är : choklad, rödvin och skratt.
TACK för de vackra blommorna! Jättegulligt av dig. (Tycker Akilles oxå, han har försökt käka på dem. Bloody cat)
Kramar från Pilbo

Anonym sa...

... Med tanke på vår lunchdiskussion idag kanske det inte är så farligt att inte hantera flera bollar i luften...
(hur ser det ut?)

Kram
miss B

essie sa...

hahaha... jag ska aldrig flytta till Danmark. Eller så är det precis det jag ska.