söndag 27 januari 2008

What a glooorious feeeeling...


Parisresan fick ett lite bryskt avslut där på Charles de Gaulle, som är världens sämsta flygplats men ändå en smältdegel bland smältdeglar. Från Parisromantiken hamnade vi rakt framför tre tjocka amerikanska affärsresenärer som bräkte på american english, stajlade med teknikprylar, drack ur två ölmuggar var, åt Lays chips och kliade sig i skrevet. Oh, mon dieu...

Men ändå - vilken lyxvecka. Landade praktiskt taget rakt in i stockholmshelg med föräldrarna, mws bord på Nox, bubbel och Singin' in the rain på Oscars. Den borde ordineras tröttlessna svenskar i januari. Ja, det här är jag rekommenderandes en musikal (jag vet att det är smått sensationellt, men snart kommer jag blogga om p1 jag lovar) . Gå och se den!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet väl att Jessica Gelin i senaste Elle dömde ut personer som använde sig av 2 utropstecken i rad som helt sinnesrubbade? Men oroa dig inte, jag tolkar det som en treutropsteckensentusiasm som du försökt dämpa något :)