söndag 10 augusti 2008

Glada dagar alltid

Här är min fina voodollprinsessa Lalita, hon är min nya nyckelring. Jag har fått henne av fru Anna i presang. Hon sägs ge ägaren en oemotståndlig dragningskraft. Och jag märker hur hon börjar värma upp. I veckan drog hon bland annat till sig plånboken och nycklarna som jag blev bestulen på under den glada födelsedagsefterfesten på F12 - däremot har inte jobbtelefonen kommit tillbaka, så hon behöver nog kalibreras lite till.

Det har blivit mycket dans på verandor. Igår sviktade trädäcket under fötterna till den blöta livebandsdansen i skärgården.

Glada dagar drar hon till sig, voodollprinsessan. Alltid.

1 kommentar:

Unknown sa...

...hon är pågång, Lalita, tro mig! Jag känner hettan ända hit till kungsgatan.

Och glada dagar drar hon till sig - precis som sin ägarinna!