torsdag 26 juni 2008

High on life och vingummin

Det blir en sommar på speed. Jag känner det komma. Jag sover sällan, men är desto vaknare. Det kan också vara sockerchocken som sitter i från alla taxfreevingummin.

Jag trodde ju igår, när jag gick hem hungrig på gränsen till självmordsbenägen, att det skulle bli hemtjänst och sen ett hopfallande framför semifinal/Hairspray. Det slutade med att det mitt i natten susades hem genom södernatten bakpå en vespa (tack!) i silverhjälm. Innan dess hade det ramlat in vänner i lägenheten lite hursomhelst, det hade köpts lägenhet i Spanien (-ish), det hade vandrats ut lite otippat och det hade träffats Trevliga - nya som gamla (hej!).

Nu tänks det på semester, det ritas och det lyssnas på Kate Bush (tack!).

1 kommentar:

Anonym sa...

efteråt kommer vi säga those days were the best days of my life precis som bryan adams gjorde om sommaren -69. Jag är jätteglad att du köpte lägenheten, vi andra tänkte hyra men du är alltid steget före på nåt vis. kram!

eros - lord of love