onsdag 11 juni 2008

Sommarmode

Egentligen handlar ju allt om stil. Det började med att statsministern satt i studion och fick dra på sig en sverigetröja. Jag hade förstås hoppats att han skulle få en sån där keps med två händer som klappar om man drar i ett snöre, menmen. Sen kom Lagerbäck in på stadion i kostym! Det var då vi förstod att nåt stort var på gång. Sen satte Zlatan ett mål av det gyllene snittet och kommenterade det hela på presskonferensen med att säga "Jag väggade mot Henke och när jag tittade mot mål så såg jag att det det var läge i vänstra krysset - så då placerade jag bollen där." Lika enkelt som elegant, alltså...

Den enda som inte riktigt greppat det här med stil är förstås Petter Hansson. Men det gör inget. Köttiga backmål är lika inne...

3 kommentarer:

Anonym sa...

esso, jag är orolig för dig. verkar som att du gillar fotboll. på riktigt.

/oförstående kömpis, götg 58

puss!

essie sa...

Erina,

Jag är orolig för din kvinnosyn. Vad är problemet med en sofo-gal som känner igen en offside när hon ser den? Skulle du känna samma oro för...säg...eric eller bertil?

Jag är chockad, Erina. Chockad.

Men jag vill ses snart!!!
Puss!

Anonym sa...

nä men jag tänkte att du var mer into skor & matlagning. skoja.
det är bra tt du gillar fotboll, jag uppmuntrar det intresset.

kram från en lam