söndag 16 mars 2008

Jag kan va din och värsta hjärtattacken

Tänk att det var schlager som var medicinen mot årets leda och livsvärk! Det hade ni aldrig trott! Att efter en apple martini svepa ut till globen tillsammans med härliga erina och fånga en reabiljett i farten. Trippa in genom entrén klockan tio i åtta i rocknrollklänning, högklackat och en leopardmönstrad scarf i en stor rosett runt halsen! Ahh... GALA! Åh, vi dansade, sjöng och åt smågodis. Alla lantisar och happy gay couples hejade på sina favoriter - vi hejade på alla!

När sista guldconfettibiten landat svepte vi vidare upp i skrapans skybar för yriga bubblor och sen via en femminutersvisit på serietecknarnas föllsedagskalas till ett svettigt stureplansgolv med dans till 90-tals RnB och Shaggy. Man ba va?!

Oh, The Office kommer bli till en stor grön prick av avund när jag berättar att jag dansat till Hero live.



1 kommentar:

Anonym sa...

Eller, ännu värre - SE MIG HÖR MIG RÖR MIG! Men gudars, vilken natt det var, tack för att du skänkte mig den!

/e