onsdag 26 mars 2008

Vid första ögonkastet




OMG! Jag har hittat härligaste sajten. http://www.blickar.se/ Här lägger man ut efterlysningar av ögonflirtar man haft ute på stan, på bussen eller på ICA osv. Typ såhär:
Vi sågs utanför Sats Söder, du sprang fram för att fånga upp dörren när jag gick in. Våra blickar möttes igen vid receptionen - och du råkade krocka med en tjej i tumultet. Du hade gubbkeps, jag hade vit mössa. Vad sägs om ett yogapass? Hör av dig!

Och, gosh - folk verkar inte göra annat än ögonflirta. På allt från "Coop Forum Vinsta" till "hissen vid Gondolen". Allt är hett! Och känner man igen sig så svarar man. Eller så svarar man oavsett, om det låter tillräckligt intressant.

Ja, ni hör ju själva. Vilken vår det här blir!






4 kommentarer:

Anonym sa...

ska man blinka då eller? eller kasta en skitlång blick? hur lång ska den vara? jag vet inte hur man gör.

hörrö, vad gör du i helgen lägger ögona på folk?

erotika

Anonym sa...

o correction; menar BESIDES lägger ögona på folk

essie sa...

Tss. SOM OM du inte kan nåt om det här! Försök inte, miss flirtalicious!

Lösa plans i helgen, jag skickar dig ett e-postmeddelande där jag lägger ut texten lite mer. Kan ju inte blottlägga det här i allmän beskådan.

Anonym sa...

oh lordi, vad ska du göra för hemligheter miss bootylicious?

Jag har ett skamligt förslag till lördan. Dans med lammkött!

eros, lord of love